Montana Road Trip: Glacier National Park

Niedaleko naszego domu w Bozeman często odkrywamy się w Parku Narodowym Glacier. Okej, więc kiedy stwierdzam, że nie jest około sześciu godzin, jednak kiedy online w Montanie nie jest tak słaba z jazdy. Do dnia dzisiejszego jazda na północne wspinaczki naszych sprecyzowanych pozostaje jednym z moich ulubionych wszechczasów, a także za każdym razem, gdy kierujemy się, przypominam, dlaczego. Lodowiec to nasze specjalne miejsce.

Po raz pierwszy zmierzaliśmy tak samo jak lodowiec, tak naprawdę nie rozumieliśmy, czego się spodziewać po przejściu. Na szczęście byliśmy tak samo zaskoczeni widokiem wzdłuż tej metody, jak sam w samym miejscu docelowym.

Jest to krajobraz różnorodności, w którym grunty uprawy stoją w przeciwieństwie do śnieżnych szczytów. Ponieważ serpentynowa nasza metoda tak samo jak Helena, jak i wtedy z nieskończonymi małymi miasteczkami, takimi jak Ovando, a także inne, które nie są na żadnej mapie, widzisz horyzont zadowolony z gór, które oferują smak tego, co nadejdzie.

Gdzie się zatrzymać

Znajdź przyjazne dla rodziny zakwaterowanie w pobliżu Parku Narodowego Glacier od tradycyjnych hoteli po osobiste wypożyczalnie wakacyjne z Stay22.com:

Odwracając się na północ na autostradzie 83, zaczynasz odczuwać zmianę ziemi, jesteś zadowolony z oszałamiających widoków na obiektywne góry na zachodzie, a także krystalicznych jezior, które odkrywają się między pasmami górskimi. Ziemia zapewnia szeroką gamę prerii, a także staje się gęsty wiecznie zielony las. To ta różnorodność sprawia, że ​​napęd jest tak wyjątkowy, jak i taki, który ciągle się powtarzamy.

Montana jest tak ogromna, jak to oferuje również przyjemność w podróży powrotnej. Jeśli nie mamy ochoty wrócić dokładnie na tej samej ścieżce, istnieją również inne opcje. Szczególnie lubimy zejść z sadami Cherrie po wschodniej stronie Flathead Lake. Śpiące wioski, które wychodzą z brzegu, kursują swoje produkty z boku krętej drogi, która wbiera Polsona. To jest powolne, jakkolwiek warto, jeśli odkryjesz się w pobliżu największego jeziora Montany.

Zamiast przyjmować międzystanę tak samo jak Missoula, jak i wtedy do Polsona, wybieramy bardziej malowniczą ścieżkę, która trwa dłużej, ale moim skromnym zdaniem oferuje wyjątkowe poglądy, a także prawie niezamieszkane ziemie. Jest to kraj bydła, a także „małe” rancza często liczba niezliczonych akrów, a krowy przewyższają ludzi wielokrotnie. Kiedy jesteś tutaj, przypominasz o rozległym obszarze, a także dokładnie tak, jak musiało to być pokolenia temu; Szczerze mówiąc, niewiele zmieniło się w ciągu ostatnich 100 lat w kilku z tych części państwa.

Lucia jest naszym ciągłym kumplem podróży, a także lubi wsiąść do ciężarówki, a także wyruszyć na drogę, podobnie jak Pitstops. Lu (jak zadzwonimy do niej) jest tak umiarkowanym piesem, że jest materiałem do leżania wokół obozu podczas konfigurowania lub gotowania. Wszystko, czego chce, to, aby jej paczka (ja i ​​Jim) znajdowały się w cienie do powiek.

Lu to mieszanka wielu ras, nie ma takiego, który naprawdę się wyróżnia. Naszym najbliższym założeniem jest mieszanka granic Collie/Husky/Shepherd/Niemiecka, a także szczerze mówiąc, najprawdopodobniej również kojot. Była zdziczonym psem, która mieszkała sama przez pierwsze kilka lat swojego życia, kiedy ją odkryli, że jest w ciąży, niedożywiona i przestraszona.

Podróżujemy teraz z Lu, bez sekundy, która nie wierzyła, że ​​poleci do ciężarówki, a także nie ma. Niedawno odbyliśmy 8 000 milową wycieczkę wokół dolnej 48, pływała w oceanach, wspinała się na wydmy, wędrowała do alpejskich jezior, próbowaliśmy kawioru, zawsze śmiejeliśmy się z tego, jak to musi być znacznie inne niż wierzyła, że ​​się potoczy. Nie biedny dla psa ratunkowego z Południowej Dakoty.

Jak jest to typowe w innych parkach narodowych, psy nie są umożliwiane na próbach, jednak upewniamy się, że odkrywamy wspaniałe obszary, które można się porzucić na kempingu, a także w lasach narodowych, gdy wyjdziemy poza park. Aby upewnić się, że czuje się komfortowo, gdy sprawdzamy, aby zaopatrzyć się w jej ulubione tylne miejsce: doskonałe łóżko, być może surowo, a także świetne oferty jedzenia, a także wodę. Glacier, będąc tak daleko na północ, naprawdę nie robi się tak gorąco, więc pozostaje super wygodna.

Glacier jest otoczony mnóstwem krajowych lasów, a także daje nam to główną szansę na nieco zejść z ubitej ścieżki, a także trochę sprawdzić, gdzie Lucia może do nas dołączyć. Sama wielkość Montany, a także w konkretnych ziemiach publicznych, są niesamowite, naprawdę możesz spędzić całe życie, po prostu odkrywając nieco zakątki, a także z nich wszystkie, a także nie mają wystarczającej ilości czasu.

Cóż, moja sugestia z całego serca nie tylko dotarła do Parku Narodowego Glacier, ale przyjmuje wszystko, co ma do zaoferowania podróż. Bez względu na to, gdzie jesteś, jeśli nieco się ospasz, a także odetnij warstwy, często będziesz zaskoczony tym, co odkryjesz tuż pod powierzchnią.