Najlepsze typy: Kids Camping Gear

Wyciągnij namiot, spakuj dzieci do samochodu i kupuj pianki po drodze. Znowu jest ta pora roku: czas na kemping! Jestem trochę purystą, gdy dotyczy to sprzętu kempingowego. Zawsze jest nowa linia czegoś – tkaniny, lżejsze materiały – ale jeśli chodzi o to, wiele z tego sprzętu jest po prostu usługą problemu, którego nigdy nie wiedzieliśmy. Jeden szczególny trend ma jednak obietnicę, a to jest coraz większa uwaga producenci kempingów na rynek dla dzieci. Dzisiaj chcę spojrzeć na dwa konkretne elementy.

Pierwszy pochodzi od Lucky Bums. Ludzie z Lucky Bums opowiadają dzieci i sprzedają sprzęt tylko dla najmłodszych w Twojej rodzinie. I to nie jest Wimpy Gear, którego można się spodziewać, zejście z szczupaka dla dzieci. To solidne rzeczy. Oceniliśmy ich plecak: Multi Night plecak Rumba 35L. Ta paczka ma dosłownie wszystkie dzwonki i gwizdy. Klip mostki ma najlepiej w nim gwizdek, jak widać w wysokiej jakości torbach dla dorosłych w REI. Pakiet ma mnóstwo pokoju, a twoje dzieci mogą łatwo przenieść swoją wagę następnym razem, gdy zdecydujesz się na szlak jako rodzina.

Jeszcze nie wypróbowaliśmy tego na overnighter, ale prowadziliśmy wycieczki z załadowanymi paczkami, przygotowując się do następnej przygody. Jak dotąd torba wykonuje nasze najwyższe oczekiwania. W pełni regulowane, mnóstwo kieszeni i paski na górze przytrzymują śpiwór. Wszystko, czego potrzebujesz na nierówną podróż, byłoby sposobem na utrzymanie suchości w deszczu, ale myślę, że poncho rzucone na plecy zrobiłby dobrze. Jedyną wadą, jaką znaleźliśmy do tej pory, jest to, że ten pakiet sprawia, że nasz wygląda na kiepski.

Drugi element, który testowaliśmy, pochodzi z Sierra Designs. Ta firma niedawno uwolniła linię specjalnych śpiworów tylko dla dzieci. Kiedy byłem młody, spaliśmy w starych flanelowych śpiworach, które zawsze były za gorące na lato i za zimno na zimę. Dzisiejsze dzieci mogą zachwycić się Dragonfly. Znowu kolejny sprzęt dla dzieci, który sprawia, że nasz sprzęt wygląda dziecinnie.

Kup na Amazon: Sierra Designs Girl’s Dragonfly 20-stopniowa śpiwór (czekolada, krótka)

Ten śpiwór ma nylon, ale pudełko stóp jest wyłożone tricotem (oznacza to, że jest rozmyte i ciepłe, a nie śliskie i zimne). U stóp jest przymocowana torba lub możesz po prostu użyć worka. Na górze zintegrowany kaptur pomaga zatrzymać ciepło ciała, a zamek błyskawiczny nigdy nie zostaje złapany. Jedyną funkcją, która mnie zaskoczyła, jest kieszeń na przekąskę. Podobno będzie to blisko twoich snickerów, ale dla obozowiczów, którzy ostrożnie trzymają całe jedzenie z dala od namiotu, wydaje się to niepotrzebne dodatkowe – choć może być dobre dla twojego iPoda, widoku lub innych przedmiotów osobistych.

Istnieje znacznie więcej firm tworzących sprzęt dla dzieci niż kiedykolwiek wcześniej, i podejrzewam, że podczas gdy Jak dotąd jednak byłem pod wrażeniem. Rei i Moosejaw noszą sprzęt dla dzieci z całego świata i mam nadzieję, że nadal będziemy prowadzić recenzje najlepszych rzeczy, które uznajemy, aby Twoja kolejna rodzinna podróż na kemping była sukcesem.

Wskazówka dotycząca podróży: Przeczytaj tę historię, aby uzyskać świetne sugestie dotyczące biwakowania samochodu z dziećmi:

Powiązany

10 świetnych sugestii dotyczących biwakowania samochodów z dziećmi przed dziećmi, biwakowanie dzieje się pod wpływem kaprysu. Chcesz iść na kemping? Pewny. Wrzuć kilka rzeczy do samochodu i odejdź. Po dzieciach potrzebujesz profesjonalnego organizatora. Poprosiliśmy Helen Olsson, autorkę The Down & Dirty Guide to Camping z dziećmi, aby dać nam swój top…
30 kwietnia 2012 w „Camping”

Najlepsze pomysły na wypychanie, że Camper’s Stinkshere to krótka lista świetnego sprzętu na rodzinne przygody na kemping. Niektóre z nich są dla dzieci; niektóre dla dorosłych. Naszym jedynym wytycznym było znalezienie świetnych prezentów, które pasowałyby do sockmu świątecznej Jumbo.
11 grudnia 2010 r. „Camping/RV Gear”

Innowacje w kempingu: namiot Dark Room Coleman Carlsbad z scenariuszem, jeśli uwielbiałeś obozować przed założeniem rodziny, a teraz masz dzieci i małe dzieci w fazie drzemki, sen może być ogromną barierą dla powrotu na zewnątrz. I w zależności od tego, gdzie mieszkasz i pora roku, słońce może świecić dosłownie…
7 czerwca 2016 r. „Kemping”